zondag 1 december 2013

Welkom in mijn leven #1


Vandaag heb ik de 1e WIML voor jullie! Het was op zich een normale week, met vooral veel lekkers, en huiswerk. Kijk je mee?
Maandag
Deze dag was eigenlijk niet zo heel erg bijzonder, maar ach, het is ook niet elke dag een feestje...
In de pauze had ik zin om even gek te doen.. Geen idee wat ik eigenlijk deed...

Ik weet niet of je het ziet (haha, dat rijmt), maar boven dat gebouw is er een regenboog. I love rainbows..

Weer terug van weggeweest: een blauwe lucht! Weliswaar met wat wolkjes, maar hé, het was een blauwe lucht!


Eenmaal thuis besloot ik mijn Franse woordjes maar eens te gaan oefenen, een paar werkwoorden. Ik had 100%, dus ik was blij!


's Avonds na jazzdance was mijn opa bij ons thuis, voor mijn zusjes verjaardag.. Hij was naar Engeland geweest, en hij nam dit blik met koekjes voor me mee.. Nomnomnom!

Dinsdag
Dinsdag was mijn zusje jarig, dus dat was een (klein) feestje, we hadden het namelijk zondag ook al gevierd. Ook was een van mijn vriendinnen jarig.

Vlaggetjes! Normaal gesproken hebben we ook nog ballonnen, maar die waren we vergeten te halen, oeps!


Love my socks! Ze komen van de H&M en zitten in een setje met nog 2 paar sokken..


Lekker op mijn Adidasjes, love them! Ik heb hier trouwens ook beenwarmers aan. Niet omdat ik het koud had, maar deze broek is net iets te kort :S.


Op school had ik een lekkere boterham met mayonaise, kipfilet en kerriepoeder, love it! Ik had hier trouwens mijn overige 3 boterhammen al in mijn mond gepropt..


Thuis had mijn vader een stroopwafel-monchoutaart gemaakt, superlekker!

Woensdag
Woensdag was een redelijk drukke dag met school, mentorgesprek en toneel, en nog wat regen..

Ik hou van Nederland! Not...


Na school (14.45) had ik om kwart voor 4 een mentorgesprek, en in die tijd kan ik net niet naar huis rijden, maar wel naar de stad! Ik moest nog een cadeautje halen voor mijn vriendin, die vrijdagavond haar feestje gaf.


Eenmaal thuis lekker een doosje Smarties, jummie! Daarna eten en weer verder naar toneel!

Donderdag
Donderdag heb ik eigenlijk geen foto's gemaakt, foutje! Die dag was er overigens ook niet echt iets bijzonders of zo.

Vrijdag
Vrijdag was op zich ook niet heel bijzonder, behalve het feit dat ik opvang had, voor het eerst dit jaar (in mijn eigen lokaal dan:P). 

Ik ben toen maar Engels gaan maken, zo leuk! (Nee, eigenlijk niet..)

Ik had vrijdagavond het feestje van mijn vriendin, maar daar heb ik verder geen foto's gemaakt.

Zaterdag
Normaal gesproken doe ik vrijwilligerswerk op de zaterdagochtend, maar ik voelde me echt te ziek..


Wel moest ik hoognodig mijn kamer opruimen, voor...


en na, een stuk beter!

Tussen door heb ik ook nog pakken, glas en plastic naar de containers gebracht, en ben ik bij de Action Sinterklaas-cadeautjes wezen halen..


Daarna geschiedenis maken, over Hitler..


En ik sloot de dag af met blogs lezen, hier MissLipgloss.

Zondag
Zondag, oftewel vandaag, voelde ik me alweer stukken beter.


Ik kreeg van "Sinterklaas" een oogschaduwpaletje van NYC in mijn schoen, in de kleur 822 How I Met You.


Daarna ontbijten met 2 beschuitjes met hagelslag, jummie!


's Middags ben ik de stad in geweest, ik ging nog wat Sinterklaascadeautjes kopen, maar ook alvast Kerstcadeautjes, YOLO! Ik kwam er nog een vriendin tegen, we zijn na afloop nog wat gaan drinken, allebei warme chocolademelk met slagroom en een brownie, ik had de slagroom al opgegeten...


En dit is mijn buit van vandaag, vier tassen redelijk vol!

Hopelijk vonden jullie mijn week een beetje interessant, en hebben jullie genoten!

Hoe was jullie week?

X Kiara

1 opmerking: